Meer uit je campagnes halen?

Met The MarketingTactics krijg je het voor elkaar.

Binnen 60 minuten een unieke campagne.

10+

marketingtechnieken in één unieke methode

100+

Inspiratiekaarten

1000+

combinaties, invalshoeken en ideeën 

Met The MarketingTactics zit je in een mum van tijd in het creatieve proces.

Het canvas en de inspiratiekaarten bieden je ontelbare invalshoeken zodat je nieuwe proposities kan vormgeven waarmee je jouw klanten/ achterban verrast.

Door de opzet van The MarketingTactics zet je jouw klanten centraal en bied je oplossingen voor die aansluiten.Door het spelende karakter van The MarketingTactics stimuleer je samenwerken en zorgt de methode voor meer teamgevoel en binding in het team.


Doorbreek je denkpatronen

Marketing is voor 50% rationeel en 50% creatief denken. Dagelijks sturen we aan KPI's, cijfers en processen: de rationele kant. Het is dan moeilijk om te switchen naar het creatieve denkproces.

The MarketingTactics biedt je die tools om in een mum van tijd in het creatieve proces te komen.

Bedenk unieke proposities

Als je doet wat je altijd deed krijg je wat je altijd kreeg... en waarschijnlijk met net iets minder resultaat.

De inspiratiekaarten bieden je ontelbare invalshoeken zodat je nieuwe proposities kan vormgeven waarmee je jouw klanten kan verrassen.

Kom los en denk
out of the Box

Zit je ook regelmatig vast in de dagelijkse gang van zaken en stel je steeds het opzetten en bedenken van je nieuwe campagne uit. Dat is niet meer nodig.

Met The MarketingTactics kom je snel in het creatieve proces en zet je binnen 60 minuten de eerste contouren van je propositie neer. Je slaat geen stap over en er is volop de ruimte om out of the box te denken.

Laat je supporter zich koning(in) voelen

Jouw supporter, of dit nu klanten, partners of vrijwilligers zijn, hebben een specifiek probleem, behoefte of perceptie waar jij invulling aan kan geven. Door de opzet van The MarketingTactics zet je deze centraal in je propositie en bied je oplossingen voor jouw achterban.

Stimuleer intern het teamgevoel

Spelletjes spelen stimuleert samenwerken en zorgt voor meer teamgevoel en -binding. The MarketingTactics is bij uitstek geschikt voor samenwerken op de werkvloer en een leuke manier om een nieuw team te laten bloeien.

Meer marketing in 1 methode

The MarketingTactics is vanuit de praktijk ontstaan en een samensmelting van verschillende marketingtechnieken. In plaats van deze technieken los van elkaar in te zetten worden ze in The MarketingTactics gebundeld wat een versterkend effect heeft

The MarketingTactics is praktisch, creatief,   innovatief en inspirerend.

The MarketingTactics op een rijtje

  • vanuit ruim 30jaar marketing ervaring ontwikkeld
  • bevat praktische checklists op call-to-action en mindset van je klant
  • binnen 60 minuten heb je al een nieuwe propositie of campagne bedacht
  • makkelijk toepasbaar in de dagelijkse praktijk
  • door de inspiratiekaarten toegang tot honderd en één verschillende ideeën

Wat anderen ervan vinden

These slides will be slide-able on the live version of your page!
Brownies & Downies Delft
Met the Friends of 23plusone hebben we Brownies & Downies Delft geholpen meer aanloop in the lunchroom te krijgen. Een van de ideeën was de bank te verplaatsen van achterin de zaak naar de entree om meer gezelligheid uit te stralen. Dit is gelijk de volgende dag aangepast en hierdoor ontstond gelijk meer aanloop.
Ms. Nameless
Add Your Stars
VSO Nederland
‘Wij hebben met ons team Fondsenwerving en Communicatie The FundraisingTactics gespeeld. Het is een geweldige manier om weer eens buiten de gebaande paden te denken. Zo kwamen we niet alleen op ideeën voor nieuwe campagnes, maar ook op ideeën om onze bestaande communicatie te verbeteren. Een aanrader voor alle fondsenwervers die hun creativiteit aan willen boren!’
Ms. Nameless
Add Your Stars

Alvast spelen met de kaarten?
Ja? Probeer ze nu uit.

De inspiratiekaarten zijn het hart van The MarketingTactics. Je kunt gericht aan een propositie of campagne werken. Of inzetten om inspiratie op te doen en in het creatieve proces te komen (zoals hieronder). Door de at random mix van elementen die ontstaat kijk je met andere ogen naar je fondsenwervende plannen. Ik ben benieuwd waar je mee komt.

 Klik op snuffelen en laat je verbluffen.

pijl            

 

   

 


Er gebeurt iets in je brein waardoor je anders gaat denken. Dat is nu de kracht  van The MarketingTactics.

Meer weten?

Ja, ik wil meer weten over de kracht van The MarketingTactics.